UGT celebra que el Ministeri assumeix la proposta de ràtios per al primer cicle d’Infantil i demana estendre la mateixa ambició a la resta d’etapes
El sindicat valora molt positivament que l’esborrany del Reial decret 132/2010 assumisca la seua proposta de ràtios per al Primer Cicle d’Infantil (4, 6 i 8 alumnes). La secretària d’Ensenyament,…